Електронні ресурси та сервіси охоплюють все більше і більше сфер, де спрощений доступ, збережений час та забезпечена якість.
Вже давно в Україні йде мова про створення електронний ресурсів, які зекономлять наш час та гроші при відвідуванні державних органів.
Проаналізуємо, які ресурси пропонує нам Держава і що вони нам дають:
1). Кабінет електронних сервісів - https://kap.minjust.gov.ua/ . Даний сервіс має в собі декілька розділів: Державні реєстри (включає в себе різноманітні реєстри - судових рішень, речових прав, нотаріусів, арбітражних керуючих, громадських формувань тощо), державна реєстрація актів цивільного стану, прийом громадян за допомогою відеозв'язку, реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, діяльність арбітражних керуючих, інформаційні системи, електронний суд, електронний цифровий підпис, всі послуги.
Розглянемо найцікавіші
- Єдиний реєстр підприємств, установ і організацій - https://usr.minjust.gov.ua/ua/home. Даний ресурс передбачає пошук платного запиту, який стосується юридичних та фізичних осіб-підприємців, які зареєстровані на території України. Такий пошук здійснюється за різними критеріями (ПІБ, назва, код ЄДРПОУ, ідентифікаційний номер, тощо). Вартість такого запиту складає 53 грн. та формується протягом 1 хв. При цьому такий роздрукований витяг (виписка чи довідка) прирівнюється до документів, виданих державними органами.
Цей же ресурс пропонує безкоштовний доступ до бази, але він має дещо обмежену можливість пошуку, менше критеріїв, хоча інформація повністю відповідає дійсності.
- Державний реєстр речових прав - https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=1&is_registry=1&keywords=&usertype=all .
Дає можливість перевірити за допомогою наступних критеріїв:
- ПІБ, адреса, ідентифікаційний номер або кадастровий номер, про зареєстроване право власності, арешт або іпотеку на все майно після 01.01.2013 року та неповно на майно, яке було зареєстровано до 01.01.2013 року;
- дійсність виданого документу;
- перевірити стан виконання заяви про реєстрацію речових прав або пов'язаних з ними дій;
- попередньо подати документи про реєстрацію речового права.
Для роботи в цьому реєстрі обов'язково необхідно отримати пошту на @mail.gov.ua, яка передбачає особливу реєстрацію. Деякі запити платні, але дають можливість перевірити данні. При друкуванні інформаційні довідки є документами, які прирівнюються до виданих державними органами.
2). Реєстр судових рішень - http://www.reyestr.court.gov.ua/ . Даний реєстр містить в собі всі судові рішення, які ухвалювалися на території України протягом приблизно 10-ти останніх років. Єдине, що в реєстрі відсутні ПІБ, оскільки такі дані є персональними. Тобто, знаючи номер справи, Ви можете ознайомитися з будь-яким судовим рішенням.
3). Інформація про стан розгляду судової справи - http://court.gov.ua/fair/ . Ви можете ввести ПІБ або назву юридичної особи і реєстр видасть всі судові справи за їх участь в період з 28.05.2015 року.
4). Електронна судова пошта - https://e-court.mail.gov.ua/ . За допомогою цього сервісу Ви можете отримувати процесуальні документи та судові рішення в електронному вигляді.
5). Оплата судового збору здійснюється за допомогою - http://court.gov.ua/sudytax/. Оплату можна здійснити за допомогою банківської картки.
6). Публічна кадастрова карта - http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta . Сервіс, який дає можливість перевірити кадастровий номер, перевірити межі земельної ділянки та встановити чи зареєстрована земельна ділянка, перевірити за ким вона зареєстрована. Останні запит буде коштувати невелику суму - до 50 грн.
7). Надання витягу з Єдиного державного реєстру МВС - https://igov.org.ua/service/1397/general . Доступ до сервісу передбачає наявність електронного цифрового підпису. Електронний цифровий підпис можна за декілька хвилин отримати за допомогою Приват 24 (50 грн. коштує) або безкоштовно в сервісному центрі ДФС. Тут ви можете отримати інформацію про транспортні засоби, які зареєстровані за фізичною або юридичною особою. База працює в тестовому режимі.
8). Реєстраційний портал - http://rp.irc.gov.ua/, де можна подати заяву про реєстрацію фізичної або юридичної особи. Після подачі електронної адреси, Ви зможете обрати місце та подати письмові документи для завершення державної реєстрації.
Існує безліч інших державних електронних сервісів, які спрощують наше життя та дають можливість, ефективно використовувати наш час.
Коментарі
Дописати коментар